Zdravé nádobí

Akční nabídka

Momentálně nejsou žádné slevy

Newsletter

Jak nakupovat

 

Jen 7 kroků k úspěšnému nákupu!

1. Vybrané titanové nádobí vložte do košíku.

2. Pro kontrolu obsahu vašeho košíku (objednávkový formulář) klikněte na ikonu košíku v pravé horní části eshopu.

3. Chcete-li zboží objednat, potvrďte tlačítko Další.

4. Následně uveďte své kontaktní údaje a adresu.

5. Zvolte způsob doručení a potvrďte souhlas s obchodními podmínkami.

6. Potvrďte způsob platby.

7. Obratem Vám objednávku emailem potvrdíme.

 

Obchodní podmínky

 

  • K objednání zákazník vybere zboží, řádně vyplní objednávkový formulář a objednávku odešle. Odeslaná objednávka zboží je návrhem na uzavření kupní smlouvy. Před odesláním objednávky bude vypočtena celková cena za zboží.
  • Zákazník i dodavatel mohou bez udání důvodu zrušit objednávku zákazníka až do potvrzení objednávky dodavatelem.
  • Zákazník má právo odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodů a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí zboží.

Platby

  • Objednávka je dokončena po zvolení způsobu platby. Nabízíme dva základní způsoby platby

       - platbu předem na účet
       - platbu dobírkou

  • Veškeré ceny uváděné v našem obchodě jsou v českých korunách. Ceny jsou konečné a obsahují DPH 21%.
  • Zákazníkům ze Slovenska bude cena v českých korunách přepočtena na Euro a to dle aktuálního měnového kurzu v den dodávky zboží.
  • Dárkový poukaz platí na nákup veškerého zboží a doplňků na našich internetových stránkách www.ZdraveNadobi.cz. Každý dárkový poukaz obsahuje jedinečný kód, který je potřeba před zaplacením zboží zadat do kolonky slevový kód a hodnota z dárkového poukazu bude automaticky odečtena. V případě, že objednávka překročí hodnotu dárkového poukazu, doplatíte pouze rozdíl. Pokud bude objednávka nižší než je hodnota dárkového poukazu, rozdíl se zpět nevrací. Dárkový poukaz má platnost 6 měsíců od data nákupu!

Osobní údaje

  • Registrací zákazník projevuje aktivní souhlas se zpracováním osobních údajů.
  • Při nakládání s osobními daty se provozovatel RASPO VDP s.r.o. zavazuje řídit Zákonem č.101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů.
  • Registrací zákazník projevuje aktivní souhlas se zasíláním obchodních sdělení a informací ve spojení s eshopem www.zdravenadobi.cz.

 Doručení a přepravní podmínky

  • Zboží je dodáváno expresní balíkovou službou PPL nebo Českou poštou, dle výběru. Pro lepší doručení je dobré uvést do poznámky k doručení, má-li být zásilka doručena do zaměstnání či na soukromou adresu. Od data expedice je zásilka doručena do 24 hodin. V této službě je zahrnuta garance kontaktování příjemce zásilky. V ceně je zahrnuto balné, dopravné a doběrečné, včetně DPH.
  • Zboží na Slovensko je dodáváno jen expresní balíkovou službou PPL/DHL.
  • Objednané zboží Vám nyní nemůžeme zaslat v dárkovém balení.
  • V případě opakovaného zaslání zboží z důvodu nezastižení zákazníka, případně odmítnutí převzetí, budou dodatečné náklady s tímto spojené účtovány kupujícímu.
  • Registrací svých údajů pro zaslání zákazník projevuje aktivní souhlas se zasíláním obchodních sdělení a informací ve spojení s e-shopem www.zdravenadobi.cz.

 

Podmínky reklamace 

 

Prosíme zákazníky o pozorné přečtení reklamačního řádu, kde jsou uvedena všechna Vaše práva a povinnosti v případě nespokojenosti s naší službou.

 

  • Na všechny výrobky zakoupené v našem obchodě se vztahuje záruka 2 roky.
  • Součástí každého výrobku je záruční list obsahující veškeré informace k správnému užívaní výrobku.
  • Kupující je povinen po dodání zboží si jej prohlédnout a případné zjištěné vady oznámit nejpozději do 7 dnů po obdržení zboží.
  • Zjištěné vady prodávajícímu může oznámit kupující buď emailem na info@zdravenadobi.cz, nebo písemně na adresu Raspo VDP s.r.o., Květinová 1416/5, 742 21 Kopřivnice.
  • Ve svém oznámení musí kupující uvést jaké vady, případně jaké rozdíly oproti zaslané objednávce byly u zakoupeného zboží zjištěny.
  • Ve vrácené zásilce musí být vložena kopie faktury-dobírky s odůvodněním reklamace a čitelným podpisem.
  • V případě, že kupující požaduje zasílání informací na jinou adresu, musí tuto skutečnost uvést v oznámení o reklamaci a změnit své údaje v registraci.
  • V závislosti na druhu vad a za podmínek stanovených obecně závaznými právními předpisy, zejména pak zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník a zákonem č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších změn a doplnění, má kupující možnost se v případě reklamace domáhat, zejména aby vadné zboží bylo opraveno nebo vyměněno za zboží nové anebo může od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny.
  • Prodávající po obdržení reklamace a reklamovaného zboží rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do třech pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobků či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vad bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
  • Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody způsobené vlastní vinou kupujícího při neodborném zacházení, na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

 


DomůDomů

Košík  

(prázdný)

Máte problém, chcete poradit?


Volejte (+420) 777 617 302
denně od 8 - 18 hodin

Reklama